Over een week is het al zo ver!

10 juli 2013 - Molenschot, Nederland

Over een week zitten we al in het vliegtuig onderweg naar Calgary. Na eerst een tussenstop te hebben in Londen, vertrekken we vanuit daar dan toch echt naar de andere kant van de wereld!

Onze koffers staan al op de overloop, klaar om ingepakt te worden. Mama is druk bezig met de laatste wassen draaien, zodat alle zomerkleren straks schoon de koffer in kunnen. De kaarten met de routes hangen al een tijdje in de gang en we hebben zo ongeveer alle boekjes/folders/andermans reisverhalen gelezen die we konden vinden. Oftewel: we zijn er al (bijna) klaar voor!

Onze koffers. Mijn koffer (de blauwe) is de grootst toegestane koffermaat voor in het vliegtuig, dus ik voel me straks echt een diva als ik op het vliegveld rond loop met mijn grote koffer haha.

De kaart van Amerika met onze route er op uitgestippeld.

De kaart van Canada met onze route er op uitgestippeld.

1. Evy&Jurre, Johan&Silvia:
    11 juli 2013
    Nou, wij zijn er ook klaar voor hoor, om jullie verhalen te gaan lezen en foto's te bekijken! Leuk gemaakt zo!
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen - de voorpret hoort er ook bij!
    Groetjes van ons
    p.s.: enne, nog taxi nodig?
  2. Marleen:
    12 juli 2013
    Hee Anne, met zo'n grote koffer kan Jip (illegaal) mee! Of wil jij zo veel gaan shoppen dat zo'n grote koffer gewoon nodig is?
  3. Anita:
    12 juli 2013
    Hoi Marleen, Franklin, Anne en Bas! Veel plezier met de voorbereidingen.. en Anne... was die koffer niet bedoeld om mij stiekem mee te nemen? Valt tegen hoor lol. Ik kijk uit naar jullie blogs.
    Groetjes (vanuit OldFoxLake zoals het in de zomer heet)
  4. Johan lanslots.:
    14 juli 2013
    Hallo fam. josten, hoop dat het een mooie reis gaat worden voor jullie, en dat je het allemaal al goed geregeld hebt. Wij willen de leuke verhalen lezen en ook veel foto's kijken.